19 Temmuz 2009 Pazar

Galatasaray forma özlemi ve 2009-2010 umutları

Bilindiği üzere yarın 09-10 sezonu formalarımız tanıtılacak. Klasik parçalıya kesin gozuyle bakarsak diğer kalan 2 formadan birine şu yıllardır özlemini çektiğimiz(en azından ben) sarı formaya benzer bir tasarım yapılması olasılığı her ne kadar az olsada insanı heyecanlandırıyor(en azından beni=)). Herkesin birbirlerinden aldığı ve guvenilir kaynaklardan olduğu öne sürülen dedikodularda ya gecen sezonki gibi turuncu ya da mor-eflatun tarzı bir forma çıkartacakmışız. Son 2 senedeki transferlerde herkesi yanıltan yönetimin, allah rızası için bu seferde yanıltıp beni mutlu edeceğini umuyorum şu mübarek kandil gününde.
Tamam pazarlama taktiğidir, kurnazlıktır ama yıllardır nerdeyse hiç kullanmadığın renk varken başka çözüm yolları aramaya gerek var mı?


p.s. Fotograf http://galatasarayformalari.blogspot.com/ dan alıntıdır.
92/93 sezonu away formasıdır.

1 yorum:

  1. canım benim, yeni formalar bende var, göndereyim sana.
    bu seneki en ilginc formamız mor forma olmuş, milka ineği gibiyiz : )
    böyle sarı forma da yok maalesef. cubuklu cok guzel, ince cubuklu yapmışlar, bi dde nostaljik parcalı yapmışlar beyaz yakalı. en kısa zamanda ulaştırıcam sana forma fotograflarını : )

    YanıtlaSil